- Måsten, sånna finns det jämt

God morgon, eller vad man nu ska kalla det. Har ju varit vaken några timmar nu men har inte kommit så långt som att sätta mig vid datorn förän nu. Har varit till tierp och handlat lite till mamma och så har jag hämtat bilen hos Camilla. Så min dag utan massa måsten har bestått av endast saker som måste göras. Och nu tycker mamma att jag ska hjälpa henne städa. Skulle ha gjort det förra helgen men då blev det ingenting eftersom att hon inte hade tid, så blev automatisk idag istället.. Hmm, inga kommentarer.

Så det är väl bara att sätta igång så man blir färdig någon gång..

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback