- Någon som vill laga mat till mig?

Jag hade inte ro att ligga så pass länge som det var tänkt  badet. Förstår inte är egentligen så himla skönt och jag är så förbaskat jävla trött så jag knapt vet vart jag ska ta vägen men det funkar inte. Istället så är jag extremt hungrig men orkar inte göra mat. haha Vad fan ska jag göra?
har till och med börjat läsa en bok och då är det illa. För jag har läst en enda bok sen jag slutade skolan och det var när jag var utomlands, för där fanns det ingen tv (inte i rummet där jag sov..) som jag kunde somna till så jag hade lixom inget annat val..

Äsch ska skriva ut lite papper så får väl sysselsätta mig med det istället .

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback