- Nu är det dax.

Har ingenting annat för mig än att sitta vid datorn, och har kollat alla sidor som jag kommer på att jag kan göra så kommer automatiskt tillbaka hit. Fem minuter kvar innan jag får ringa och väcka camilla, fick absolut inte ringa en sekund innan. Eller hon sa inte direkt det, men gör jag det så blir det väl ett jävla liv. haha Bara för det så borde jag göra det så hon förstår hur trött jag är.

Har packat väskan med allt jag ska ha med mig, inte så mycket egentligen. Men måste ju ha lite sysselsättning i alla fall är ju några timmars bilkörning, räknar ju inte med att vara framme förän vid sju tidigast i morgonbitti så!

Usch, nää gud vad jag tycker synd om mig själv för tillfället. Är så himla trött. Men ska inte gnälla har ju verkligen sett fram emot det här, ska ju bli så himla roligt! Vi fyra tjejer kan ju bara inte bli tråkigt! Eller vad säger ni?

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback