- Pengar i överflöd ??

Så hemma igen, ska gå och lägga mig. Ska upp i tid i morgon, med tid menas vid tio senast. Haha . Men Malin ska ringa så vi ska checka lite arbetstider runt jul så måste ju vara vaken och förbered när hon ringer då, annars blir det inget bra.

har pratat med Axa också så blir till att börja med blonderingen i morgon; folieslingor alltid en bra början. Hon bara suckade när jag sa att jag ville bli blond :) haha

Och ja, jag har brytit med "inte-köpa-något-i-hela-november" eller egentligen inte, det beror på hur man ser det. Okej, från början var det ju att inte göra av med några pengar alls, så jag istället skulle ha pengar i "överflöd" (låter som att jag är sjukt rik men så bra är inte fallet..) när vi åker till Ullared.. Men har blivit lite småsaker införskaffat. Tror jag har gjort av med runt 300 kronor än så länge . Vilket är jäkligt bra för att vara jag. Men hade jag köpt allt jag ville såhär länge i november så hade det varit betydligt mycket mera pengar slösat på "skit" kan jag lova. Satt och kollade runt på internet, tänkte beställa kläder för typ 2500 men istället som tur var så lyckades jag hitta en sida som gav bort gratis Spotify-invites. Då valde jag gratis Spotify istället. Fan så bra jag är :) haha
Men i morgon blir det antagligen blonderingsmedel för annars lär jag ju aldrig bli blond .

men nu ska jag gå och lägga mig .

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback