- Pengar, spel, cigaretter & ett beroende!

Nu har jag gjort allting för idag, inte för att jag gjort så extremt mycket mer än att jobba och suttit vid datorn, men det får duga tycker jag! varken orkar eller hinner ju så mycket annat.
Bara det att det verkligen kliar i fingrarna när jag sitter vid datorn, vill in på Halens och beställa hem lite grejer, men försöker göra allt för att det inte ska bli av. Låter som att jag är helt beroende (känns ibland som att jag är det också...) haha men det är ju just i november som är min köpbefriade månad. Ett ganska dumt beslut känner jag just för tillfället, men samtidigt så har jag sparat in mycket pengar.
Klart att jag gjort av med pengar men det är nog bara 10 % (max!) av vad jag gör normalt på en månad. Det enda som man verkligen får räkna med att man måste betala är väl räkningarna men dom ligger ju ungefär på samma summa varje månad, eller nu har dom ju ökat lite på grund av bilen och för att jag jobbar så mycket. När jag jobbar så pratar jag sjukt mycket i telefonen, inte på jobbet utan på kvällen. Istället för att hälsa på någon så ringer jag. Och det blir i alla fall några samtal (ganska långa, för det mesta..) om dagen!

Äsch nu ska jag gå och lägga mig och fortsätta kolla på One Tree hill! För eftersom att jag är så snäll och ska hämta Malin innan jobbet så hon slipper ta bussen dit så lär jag ju vakna en stund innan så jag hinner med alla mina morgonrutiner, som för den delen mest går ut på att röka, dricka vatten och typ spela mobilen eller nått. Roligt tidsfördriv haha, men orkar inte med så mycket annat på morgonen..

ha det gott alla !!

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback