- Rivsår och skräckfilm

Har precis ätit, min efterlängtade pasta. Har väntat hela veckan på att få äta spaghetti haha. Besatt, nej! Bara det att jag ätit "restaurangmat" hela veckan och är såå less på det. Så nu blev det spaghetti med baconröra. Alltid lika gott :)

Var in till Tierp och lämnade grejer till mamma, så passade jag på att handla och sen träffa jag Camilla för en rökpaus. Då det blev bestämt att vi ska kolla på film ikväll, så vi hyrde två stycken. Eehm L.A Gigolo med Ashton Kutcher (stavas??) och så en skräck eller rysare eller vad det var. Så då är kvällen uppbokad på att glo på film. Jag som hade bestämt mig för att sitta hemma kolla på Körslaget; finalen (har typ sett ett av programmen innnan, jag följer det genom tidningen istället...) och bara ta det lugnt och vara för mig själv. Men som vanligt när mina planer går åt hållet att vara själv så blir det inte så! Men lika bra det här, är ju inte så jobbigt att kolla på film. Bara det att jag hatar skräckfilmer egentligen, för jag är så rädd att jag ska bli skrämd och klösa mig själv eller nått haha. Någon fixidé som jag har som antagligen aldrig kommer att hända . haha

Men nu ska jag åka snart ska bara kolla facebook först .

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback