- ska jag eller ska jag inte??

hemma, tråkar, sitter vid datorn för ovanlighetens skull. Sitter och funderar på om jag ska beställa kläder eller inte, har ju mitt löfte men känner att jag varit duktig så himla länge (är ju i nåstan en hel månad nu...). Men är jättesugen på att beställa en klänning. Kommer antagligen aldrig att använda den, men den är såå söt så jag vet inte om jag kan låta bli. Har till och med fått tillåtelse av mamma att beställa och då blir man ju inte direkt mindre sugen på att klicka hem allt man vill ha. Eftersom att mamma alltid klagar på att jag beställar och köper grejer hela tiden, speciellt skor. Fast skor har jag inte köpt på typ två månader, om inte mina blåa Ugg:s räknas (trodde dom var svarta, men dom var blåa..)!!!

Skriver snart igen .

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback