- Smaskens :P

Slutade jobba vid 20.20 sen hem och hjälpa mamma en stund för att sedan skjutsa hem Malin! Åkte även sväng förbi Camilla och pratade lite om morgondagen och kedjerökte, precis som det ska vara ! Haha, jag och Camilla sitter alltid och röker och pratar och det blir inte en, två eller tre cigaretter blir typ minst fem! Fast så allvarligt var det inte idag, blev tre bara! Men klockan är mycket och jag ska hinna duscha innan jag går och lägga mig också. sen ska jag kolla på en massa avsnitt av One tree hill för att kunna somna.

Imorgon ska jag slappa bort hela dagen, ska bada i jättevarmt (typ 80 grader eller nått!) vatten (det säger jag bara för att jag fryser för tillfället..) och så ska jag ligga framför tv:n. Den största händelsen under morgondagen är att åka till Tierp och köpa Loka och massa frukt så vi kan smaska på under våran lång bilfärd.

Men nu ska jag duscha, skriver senare!

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback