- Städa, städa varje tisdag...?

Känner mig riktigt duktig, då jag har städat och grejat hela dagen. Hoppas bara på att jag hinner klart med allting idag . Just för tillfället så sitter jag på golvet med datorn på en pall eftersom att sladden inte når längre och jag vill lyssna på musik. Håller på att olja in bordet så det är inte så praktiskt att ha datorn på ett inoljat bord .

  • Bääda sängen, och fixa benen på sängen så att dom står rakt.
  • Damma det värsta på hyllor etc.
  • Plocka tillbaka grejerna som ska vara på bordet.
  • Ta in gardinerna som hänger ute och vika dom.
  • Vika tvätten och lägga in i garderoben.
  • Dammsuga.

Det är allt jag har kvar att göra, sen är jag färdig. Ska även fixa middag så har bara några timmar på mig men det bordet jag klara :) Wish me good luck :) Mamma lär ju bli galen om jag inte blir färdig då jag hållt på att städa i typ två månader. Men jag får alltid massa annat för mig istället :)

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback