- Stressad, men till vad?

tar det lugnt. Vet inte varför men känner mig helt stressad. Men till vad lixom? Har ju ingenting framför mig idag bara sängen och möjligtvis duscha, men jag funderar på att duscha imorgonbitti innan jag ska till Tierp och hämta Malin för att sedan åka och jobba! Men det är skönt att få det gjort också, eftersom att om jag skjuter upp duschningen till imorgon så kommer jag bara fortsätta skjuta upp det eftersom att jag hellre sover en halvtimme till; sånn är jag!

Tråkig, jobbig dag i alla fall. Har mest suttit och pratat och diskuterat och jämfört olika saker hela dagen. Men helgen lär ju bli bättre då jag även får sällskap av min kära vän, Malin :)

Stör mig på endel människor alltså, förstår inte varför man inte bara kan vara tyst och inte lägga sig andras liv och deras saker. Lägg ner den tiden på att göra något åt sitt eget liv istället. Egentligen så är det en sån extremt liten grej, men man hör saker hela tiden så jag börjar ledsna. Men det lär ju inte spela någon roll. Och fråga ingenting, för jag säger ingenting mer, punkt slut!

Nu ska jag kolla runt lite och fortsätta lyssna på Darin :) haha, japp! jag älskar Viva la vida med Darin !!

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback