- Stund i ensamhet

Hemma igen. Skönt att få vara för sig själv en stund innan man ska gå och lägga sig. Den bästa stunden på hela dagen, stunden innan man ska gå och lägga sig. Då jag oftast sitter vid datan och kollar dagens händelser, helt tyst och helt för mig själv; härligt!

Blev att kolla Twilight, har faktiskt tröttnat en aning på den filmen och det märkte Camilla då jag pratade genom hela filmen istället, men hon var ju tvungen att svara för att mina funderingar och frågor är så hemskt intressanta. haha
Kollade i alla fall tillsammans med camilla och hennes småsyskon. Så sa Chris (Camillas lillebror.) när Edward och Bella hoppar mellan träden att det skulle vara tufft att göra så och att det var svårt eller nått, var inte så insatt i deras konversation tills Camilla svarar, smart som hon är; ja men på riktigt så tror jag inte Vampyrer kan göra så. Haha vadå på riktigt. Har man blivit hjärntvättad av filmen eller . haha

Men nu ska jag gå och lägga mig, min stund för i ensamheten är över .

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback