- Toast, alla som undrar

Så lyckades skrapa ihop något att äta i alla fall, kom fram till att jag nog både var hungrig och sugen då jag inte ätit sen klockan halv tre så är väl inte det så konstigt egentligen (?) men det har ändå blivit som en vana för mig att äta frukost (fast den äter jag på jobbet vid klockan tolv..) och sen så blir det någon lunch/middag som är en måltid istället för två. Inte bra, jag vet! Men det är så svårt att äta på fasta tidpunkter när man jobbar som jag gör.
Egentligen så skulle man väl kunna äta hur bra som helst och allt sånt där bara man ansträngde sig lite. Men jag är inte en sånn person som passar tider när det gäller att äta. Man lixom äter när man hungrig, det är enklast så!
Hittade i alla fall två skivor skinka, så det fick bli toast. haha så nu vet ni allt om min intressanta måltid, precis vad ni antagligen har undrat hela dagen.. Eller inte!

Jag måste sova, ska försöka vakna innan klockan tio i morgon, så jag hinner meddela mamma att hon ska köpa hem cigaretter till mig. Imorse så vaknade jag en minut försent, för jag vaknade av att hon smällde igen bildörren så jag hann inte springa ut med pengar till henne. Och eftersom att hon inte tycker att det är så nödvändigt att jag röker så kommer hon väl inte vilja lägga ut pengar på det heller, därav anledningen till att jag måste vakna minst en kvart tidigare i morgon. Fast jag ska försöka kravla mig ur sängen vid nio i alla fall så jag inte behöver stressa mig genom "morgonrutinerna" som jag gjort dom senaste två dagarna, det är så sjukt jobbigt .

Men nu ska jag sova. ha det bra allihopa och god natt!

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback