- Trött, sova? japp!

Ska gå och lägga mig, men som vanligt så fastnade jag här. Borde egentligen ha sovit för flera timmar sen för jag är trött och det är inte lite kan jag lova. Känner att jag antagligen kommer att få huvudvärk om jag inte går och lägger mig snart. Så det är väl dax att börja tänka tanken lite extra noga snart . haha

Nu är det två dagars jobb kvar sen bär det av till Ullared. Ska försöka ringa och prata med Ronja och Katrin, även Camilla och planera lite närmre så vi alla vet hur vi ska göra och vad som ska hända och ske. Är ju en bit att köra så aah. Camilla vill ju sova en stund innan, och jag fattar inte hur man kan sova. Skulle jag få för mig att gå och lägga mig och sova en timme eller två klockan nio på kvällen, stor risk att det skulle fungera.. Nej! skulle inte tro det. Skulle inte somna bara bli extremt trött och det vill jag inte så det struntar jag i!

men nu ska jag i alla fall gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen.

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback