- Två gånger dessutom!

Så jävla irriterande, när man har skrivit ett helt inlägg och så trycker man på fel tangent och allting raderas. Det är sjukt irriterande och speciellt eftersom att jag grejade till det så det hände samma sak två gånger...

Skönt att jobba en halv dag (när man kom dit till slut!!) blev inga tråkiga timmar då man bara sitter och läser tidningen så många gånger så man kan alla artiklar ordagrant utantill. Istället så hade man något att göra i stort sett hela tiden. Dagarna går ju mycket snabbare då också!!

Åkte till Moster, Anna-Lena efter jobbet och lämnade lite grejer. Och där bjöds det på Julmust och pepparkakor. Känns att julen närmar sig, första advent på söndag.. Börjar bli lite stressad över julklapparna då jag inte köpt en enda julklapp ännu! Men det lär ju ordna sig, har ju gjort det alla andra år så!

Men nu ska jag gå och lägga mig!

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback