- Twilight ska det bli!

Så har hela den här dagen gått också, jobbigt (!) eftersom att jag vet att jag ska jobba tre dagar framöver (trettio timmar...) men men, tiden går ju så himla fort nu så det är ju snart helg i alla fall och då är jag ledig igen!!

Hann inte med allt jag skulle göra idag men han med mycket mera än vad jag trodde att jag skulle göra, eftersom att jag har en tendens att bara lägga ifrån mig allt jag gör och sätta mig vid datorn, tv:n eller något annat som jag anser vara viktigare för stunden. Men bytte i alla fall sängkläder, tvättade två maskiner, var ut med sopor och lite annat smått och gott. Var även till banken och avregistrerade mitt gamla bankomatkort och satt in lite pengar..

Äsch har gjort massa grejer idag, träffade även Axa och vi åkte till Ronja där Evelina var och klippte håret.

men nu ska jag gå och lägga mig och kolla på Twilight!



LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback