- Underliga...

Sitter och väntar på att klockan ska bli tjugo över, då jag ska ringa Ronja! Eller kanske inte är så jättenoga men aja i alla fall så ska jag ringa.

Håller på att försöka uppfostra mina katter samtidigt som jag sitter här, men det går inget vidare. Dom har fått för sig att dom måste slåss med varandra hela tiden, så dom sitter och skriker och fräser åt varandra helt utan anledning. Okej, att dom blir arga på Sten för hon är sjukt jobbig men dom andra gör ju inget fel dom bara är ju :/ Underliga djur det där.

Ont i huvudet har jag också, men det har jag lär mig att leva med då jag oftare har ont i huvudet än inte har ont i huvudet .

Men men nu ska jag göra något annat :P

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback