- var inte så jobbigt egentligen

Nu har kusin precis hjälpt mig att byta däck på bilen, så nu behöver man inte köra 30 på vägarna längre och vara livrädd över att man ska få sladd och köra i diket, haha. Nu kan jag gasa utan problem..

Fryser så jag håller på att dö, tårna knakar som isbitar när man försöker "vifta" på dom. Inte så konstigt kanske eftersom att jag stått ute i typ två timmar och tittat på och hjälpt så gott jag kan när min snälla kusin ställer upp så snällt och byter däcken. Fast jag var snäll och bjöd på läsk, varm obo'y, mackor och mazarin :)

Har dragit upp en diskusion (stavas?) idag, hoppas på att det kommer någon vart bara. Klumpen i magen släppte i alla fall efteråt och det var skönt. Även fast jag inte vet svaret ännu så känns det mycket bättre efter att ha fått mina tankar till ord. Var inte så hemskt som jag trodde, fast det är ju ingenting om man tänker efter. oftast så går man och mår dåligt över någonting som man måste få gjort eller sagt och när man gör eller säger det så blir man helt chockad för att det inte blev en utskällning, eller något annat negativt. Tur att personerna det handlar om är just precis dom som dom är annars hade jag nog aldrig fått ur mig det här.  Ångrar mig att jag gjorde som jag gjorde igår. Är föör spontan när det gäller vissa saker. Men men det lär ordna sig till det bästa i slutändan får jag hoppas på. annars vet jag inte vad jag ska göra i framtiden; kolla på film och sova hela dagarna kanske. Men men, kan ju inte bli sämre i alla fall får jag hoppas på !!

Nog om mina bekymmer..

LindaAnnaEriksson

Kommentarer
Postat av: angelica

va e de nu du har gjort, sagt? varför får ja aldrig veta nånting! =P

2009-11-13 @ 12:42:40

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback