- vem bestämmer reglerna?

Är trött och det är inte lite trött jag är heller. Börjar känna av gårdagen, och det är inte förän nu! Tur att det kom så sent, för nu har ju ändå hela min lediga dag gått och nu gör det inget att jag är trött. Har ändå inga andra planer än att hälsa på hos grannarna (men det är bara kanske...), kolla på tv/film och sova så fort som möjligt. För i morgon börjar ännu en efterlängtad vecka (eller inte!)..

Blev ju i alla fall en tur till Valbo med Katrin och Robin. Jag var extremt duktig, är väldigt stolt över mig själv då jag inte gjorde av med en enda krona inte ens femtio öre under hela tiden. haha känn på den du! Men istället så kom mina kusiner med grejerna jag hade beställt från jultidningarna; Björn Gustavsson filmen och en kokbok. Men det kan ju inte räknas in mitt "får-inte-göra-av-med-pengar" eftersom att jag beställde det i typ juli eller nått .. Bara det att jag fick det idag. Äsch det är ändå jag som bestämmer reglerna!

 

 LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback