Dagens, jag vill ha!



Jag vill ha löshår, igen! Varje gång jag börjar med att blondera håret så får jag för mig att skaffa löshår. Det är ju så fint . Så nu ska jag bara komma i "rätt balans" med ekonomin (haha!) sen så ska jag skaffa. Men det blir väl i januari, februari nånting. Är ju Ullared, julafton och massa födelsedagar först och det kommer ju i första hand! Men brukar lösa sig i alla fall.. Men vet inte riktigt om jag ska till frisör eller inte (?) grejen är att håret satt bättre när axa (och Malin..) satt in det än dom gångerna jag har gått till frisör. Bara det när man köper håret privat, så vet man inte vad man får och det stör mig att folk ljuger om det. Sist så skulle det vara 100 % äkta men det var det då tamejfan inte.




(Första gången jag hade löshår tror jag!)

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback