- Camilla fick cider och jag Fanta!

Då har hela den här dagen gått också . Men men, har haft något att göra hela dagen så ska inte klaga.

Började med att gå på dop, min kusin Evelina döptes. Sen kom jag hem vid fyra grejade lite här hemma. Skjutsade mamma och pappa och sen åkte jag och Camilla en tur fram och tillbaka till Skutskär och hälsade på våran gamla Chef; Albert på hans nya restaurang/bar. Riktigt trevligt, men jag körde så fick bli en fanta för min del medan Camilla drack två cider.

Revbenen är bra för tillfället, får hoppas på att det håller i sig ett tag också eller för alltid skulle ju inte sitta fel. Istället så har jag en grym tandvärk (Ja, jag vet det är alltid något fel!!) men tror att det är visdomständerna som spökar, så det borde ju också gå över . Bara att vänta och se !

Men nu ska jag borsta tänderna (igen...) och kolla på desperata hemmafruar tills jag somnar.

Får ju (som antagligen alla redan vet..) sova en extra timme i morgon, härligt härligt. Ska ställa om klockan nu när jag ändå kommer ihåg det ...

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback