- Får se vad det kommer leda till??

Har varit till syrrans sommarstuga på Yxlan (stockholms skärgård..) idag, ( det låter bättre än vad det är, kan jag lova..) .. Helt värdelöst, lika äckligt som vanligt och jag får alltid för mig att följa med . Men var ju i alla fall snäll, trevlig och social under bilturen. Skrev ett inlägg efter vägen (då jag hade min lilla data med mig.) men gick inte så bra, eftersom att jag har en tendens att bli åksjuk jämt, jämt, jämt! Men men i alla fall så lyckades jag typ radera allting så jag gav upp där.

Imorgon blir det en shoppingdag i Valbo med syster och Gabbe, får se vad det leder till nu ska jag i alla fall sova .

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback