- hände inte så mycket!

Jobbig dag, har inte gjort något alls i stort sett. Hjälpt mamma lite i trädgården annars så har jag bara tittat på klockan var tredje minut och hoppats på att det ska hända något, men inte!!

Igår blev det en trevlig kväll, men tidig! Åkte runt till lite olika ställen, men till slut gav jag upp, precis som Malin! Så vi åkte och beställde hamburgare och åkte hem, Malin till sig och jag till mig! Blev Gossip girl, fram till klockan fyra i morse istället.. haha typiskt mig när det gäller att kolla på serier, bara jag börjar så kan jag inte sluta!

Funderar starkt på att duscha för andra gången idag och så kommer det även att bli, ska bara hänga tvätt först!

Imorgon är det jobb igen, och det blir mycket arbetande den här veckan. Måndag - fredag !!! Usch, händer inte så ofta att jag jobbar fem dagar irad, men dom gångerna det händer är det bara att stå ut!


(Delfiner som vi såg när vi var på delfin- och valsafari på Azorerna)

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback