- Huggen med miljontals knivar..

Känner att det har minskat mycket på bloggandet för min del, men har ingenting att skriva om så då blir det lätt så. Varje dag ser likadan ut; vaknar, sitter vid datan, jobbar, åker och hälsar på någon en halvtimme typ, åker hem sitter vid datan, tittar på tv och sover. och så nästa dag. haha så ser alla mina dagar ut då jag jobbar!!
 
fast dom senaste dagarna då jag jobbat (onsdag och torsdag, igår och idag..) så har jag även tyckt grymt synd om mig själv, har sjukt ont i revbenen igen. Vad jag än gör så känns det som någon hugger en med mijlontals knivar. Så mamma fick gå till apoteket och köpa hem "dunderkuren" för onda revben (haha, enligt mig.) igår så nu hoppas jag bara på att det ska fungera så jag kan fortsätta med att inte gå till sjukhuset..

Men nu som sagt blir det tv:n och desperate housewives fast först ska jag "gegga" in revbenen med någon salva som ska fungera . HOPPAS, HOPPAS, HOPPAS!

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback