- Jag stör mig som fan...

Har en sånn där fluga som låter, och jag hatar den! han (..eller hon!!) flyger omkring och vägrar stanna upp för två sekunder så jag kan anfalla den med flugsmällan.. Och det stör mig något extremt eftersom att jag inte kommer kunna somna förän den där flugjäveln har dött, han går mig på nerverna!!!! Nu helt plötsligt är det två, dom förökar sig snabbt må jag säga!

Äsch, Andra avenyn om några minuter sen blir det Gossip girl tills jag somnar, om jag lyckats tagit död på flugorna!

har varit hos tandläkaren idag också, gick hur bra som helst. Känns som ny i munnen för tillfället!! :)

men nu är det tv:n som gäller.. LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback