- Jag vill också!!!

Åkte till Tierp efter jag slutade jobba och hälsade på Katrin och Robin med Ronja och Micke, och så var det annat "folk" där också som jag inte orkar namnge, då jag knappt kan deras namn, eller jo det kan jag men ändå! Haha hade nog gått fortare att bara skrivit deras namn... Blev inte så sent, åkte därifrån när idol slutade. Så hälsade jag på Axa en snabbis, pratade lite skit och kollade på deras nya data, som var extremt seg... Typ som min lilla data som jag för den delen aldrig använder, kanske ska börja med det någon dag...

Ska alldeles strax gå och lägga mig och kolla på några avsnitt av Desperate housewives, men var bara tvungen att kolla alla bloggar som jag inte hunnit med idag (beroende (?) ja!!!) och facebook.. Men men nu är det gjort och jag ska gå och borsta tänderna...

Mandy ska åka till Mallorca om tre timmar, jag vill också. Avundsjuk, ja det kan jag lova!!!

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback