- Jag vinner heeeela tiden

Bad Mandy om hjälp med att fixa min design litegrann, blev ganska mycket men blev nöjd !! Blev riktigt fint tycker jag!! Dagen har i alla fall tillbringats med Mandy, Har mest gjort ingenting. Pratat och spelat Buzz ...och jag vann, även fast jag mest gissade. Så måste ha en väldigt bra magkänsla på sånna saker.

Köpte även trisslotter, vann gjorde jag även på dom!! Käpte fyra stycken och vann på tre .. Det känns ju ganska okej! Vann i alla fall 25 kronor på två stycken och 75x2 på en så det är ju 200 kronor :)

Men nu ska jag greja lite här innan jag ska åka och hämta mamma för att sen åka till Farmor och äta mat .

LindaAnnaEriksson

Kommentarer
Postat av: Evelyn

det låg en kratta på min grusgång, vet du nåt om det?


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback