- Orkar inte förklara mig .

Har varit en stund till Camilla och tittat på när dom har tapetserat, en riktigt rolig upplevelse faktiskt . haha (fast har varit hemma en timme redan ungefär...)..

Mår inget bra, fast förkylningen är ju värst på morgonen och kvällen och nu är det ju kväll så får hoppas på att den går över, eller den kommer antagligen inte gå över (sånn tur har jag ju inte..) men "dämpar" sig lite tills jag börja jobba imorgon. Samma med revbenen, orkar snart inte ha ont mera. Men tänker inte gå till sjukhuset och säga att jag ramlade, gjorde "magplask" i en trappa för ungefär fem veckor sedan och inte har orkar och känt för att gå till sjukhuset tidigare.. Jag håller fortfarande stenhårt på att det kommer gå över.. För hade det varit något större problem så hade jag antagligen haft mycket mera ont. Nu gör det ju bara ont när jag gör speciella saker; böjer mig, sträcker mig och andra hastiga rörelser.. Men men det SKA GÅ ÖVER (av sig själv..)!!

Eftersom att jag köpt desperate housewives idag så ska jag gå och lägga mig och kolla på det nu ...

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback