- Singstar, flugor och städning

Sitter på rummet, helt tyst; skönt (!) och så hör man dom där irriterande flugorna som låter hur mycket som helst, speciellt nu när det är helt tyst i resten av huset. JAG HATAR FLUGOR!! kommer ju inte kunna gå och lägga mig utan att störas av ljudet så först måste jag ta död på dom ! haha värsta mördaren!

Har precis kommit hem från Axa och Tobbe, trevlig kväll med vin, singstar och Guitar hero. Jag vann mest på allt, som vanligt! Eller inte mitt team; Jag, Axa och Ronja vann på singstar Tobbe och Micke vann en gång. Fast dom avnn mer på tur !

Imorgon är det städning hemma hos axa som ligger på schemat, har lovat att hjälpa dom städa så då är det bara att ställa upp, kan ju inte dra mig ur nu! Och speciellt eftersom att Axa ska bjuda på Ost och skinkpaj med broccoli, inte en chans att jag missar det. :)

Men nu ska jag jaga flugor sen blir det sängen för min del.

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback