- Städa, städa varje Lördag??

Hej !!!

Igår var jag och mamma till Rättviksmarknad, hittade inget roligt. Köpte som vanligt bara strumpor!! Sen så åkte vi till Lager 157 och kollade på lite kläder, hittade en klänning och en tunika. Får se när jag kommer få för mig att använda en klänning bara haha händer ju inte så jätteofta.. Fast nu har jag ju en i alla fall så då kanske chanserna kommer lite oftare än innan...

Håller i alla fall på att städa, helt värdelöst. Fast för en gång skull så går det framåt, jag hittar inte på tio miljoner andra saker som jag kan göra istället hela tiden. Förutom nu då, då jag tog en paus och kollade datorn istället. Men det är jag värd efter två timmar oavbruten städning..

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback