- Svårt, jävligt svårt!

Har fått i uppgift av Malin och Ronja att skriva en önskelista till julen. Och va?? (ja det är tidigt. haha) men vad kan man önska sig, jag har inte en aning. Det är skitsvårt. (Om ni läser det här så vill jag ha det av er också, bara så att ni vet...) Ge mig gärna tips om vad jag kan önska mig . haha

Känner att det är bra att åka till Ullared, Gekås strax innan jul (ska göra det även i år..) för där finns det ju lite alternativ på vad man kan köpa till alla som man måste eller vill/ska köpa julklappar till!

Det är en fluga som har gömt sig i mitt rum och den låter jättehögt, och ja! det stör mig!

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback