- Väntat i...

Usch, förkylningen har slagit till mot mig; under dagen! Huvudvärk så jag knappt vet vad jag ska ta mig till, snorig och ont i halsen! Skulle vilja ligga hemma i en månad eller två och bara göra ingenting. Men så kommer det inte bli. Fick ju jobba i helgen också, så blev inte så många dagar lediga men det är bara att stå ut!

Har suttit och väntat på att telefonen ska ringa sen kvart i nio, men än har den inte ringt så det är väl bara att ge upp för dagen och hoppas på att det ringer i morgon istället. För snart orkar jag inte vänta längre, har ju redan väntat i tre dagar, eller tre år eller äsch jag vet inte från när man ska börja räkna!

Aja, nu blir det en cigarett, alvedon (och så ska jag slå en fluga..) och sängen för min del i alla fall och hoppas på att jag mår bättre i morgon!

LindaAnnaEriksson


Kommentarer
Postat av: Ronja

vem ska ringa?


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback