- 17 igen!

Blev ingen hemmadag idag heller, även fast jag hade bestämt mig för att titta på alla avsnitt av idol som gick i repris och äta Ben&Jerry och bara vara hela dagen. Men ganska exakt efter att jag hade publicerat det tidigare inlägget så ringde Mandy så då bar det av till den stora staden Gävle, eller rättare sagt till Valbo köpcentrum.. Köpte lite smågrejer, mest filmer; "17 again", "Wallander - cellisten", "Gossip girl" säsong två och "Parlamentet 100 år". så nu har jag något att göra på kvällarna framöver. Ikväll blir det reprisen av Andra avenyn istället, eftersom att jag missade den i tisdags då jag var i värmen istället..



Imorgon börjar arbetandet igen och det är dax för vardagslivet, ska bli helt underbart eller inte! Eller så hemskt ska det inte bli men har varit sjukt skönt att vara ledig...

Men nu ska jag duscha sen ska jag bädda ner mig i sängen och hoppas på att mina revben har läkt till imorgon så jag kan arbeta hårt . haha

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback