- 200 kronor i månaden

usch sjukt trött, men var bara tvungen att kolla allt som jag ville kolla på på datorn och det tog ju sin lilla stund (typ en halvtimme..) innan det var Rasmus här och gjorde ingenting. Men det är som vanligt när han kommer, sitter på altanen, pratar, jag kedjeröker och han "kedjeäter", han äter jämt och gör han itne det så dricker han. Rotar runt i kylskåpen tills han hittar något som ser lovande ut haha.

Fick även ett brev från Sos-barnbyar där vi har ett fadderbarn. Stog i alla fall att "vårat" barn har börjat kaxa och inte följde reglerna och bla bla bla så hon hade flyttat därifrån så nu hade vi inget barn kvar .. haha, då har vi tjänat in 200 kronor i månaden. Men vem vet jag kanske ska bli snäll igen och skaffa ett "nytt" i framtiden. Men får tänka på det när ekonomin är på uppgång.

Nu ska jag i alla fall sova..

3 dagar kvar..

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback