- Ahaja, händer nu då?

Har stora problem med packningen så jag gav upp. Har inte en jävla aning om vad jag ska packa för något . haha . handdukar var jag smart nog att komma på sen blev det stopp :P Hatar att packa!!!

Sen kom jag ju även på att det kanske är lite tidigt att packa för mycket av grejorna som man ska ha med sig måste man ju använda innan så dom kan man ju inte packa ner ännu. Fast aja det mesta har jag ju dubbelt av ..

Blev en och en halv timme ungefär i skogen med axa och Tobbe, hittade mycket kantareller. Fast jag gav bort dom för jag orkade inte rensa och sen så äter jag ju inte ens svamp så kände att jag lika bra kunde ge bort dom :)



LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback