- Alltid samma sak

Alltid när jag ska byta sängkläder, så tar jag ur alla och tvättar dom men sätter inte i några nya direkt. Vilket resulterar i att jag går till sängen för att lägga mig och inser att jag måste börja med att fixa nya lakan och det blir aldrig bra när jag gör det själv.. Men nu har jag ju inget val eftersom att mamma sover och pappa antagligen inte ens vet hur man gör .

Kom som ni kanske förstår precis hem, har varit hos Axa och Tobbe och kollat på Idol och Andra avenyn. Idol var bra, det var många med som var duktiga. Men endel är ju bara för pinsamma.. haha

Nu ska jag fixa sängen..

 

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback