- Anstränga sig lite kanske

hela den här dagen har gått också, tiden går för fort tycker jag, speciellt när man är ledig fast har ju två dagar ledighet kvar sen är det jobb onsdag, fredag & söndag-tisdag sen är det azorerna i en vecka; ska bli så skönt att få komma bort och göra något annorlunda inte så himla vardagligt!!

Men börjar bli lite stressad vad gäller packningen, vad ska jag ha med mig? vad behöver jag inte ? ha med mig, jag hatar att packa blir alltid för mycket eller för lite.. men men blir kanske bra till slut det också..

Imorgon är det storstädning, inplockning i garderoberna och en Valbotur med kusin, för att köpa det sista. Det skulle jag göra i söndags också när jag och Camilla var till Uppsala men så blev det inte. Men imorgon ska jag skärpa till mig och anstränga mig lite också ..

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback