- flug- och vintertider

Sitter och renskriver schemat till jobbet, och jag känner hur fort tiden går, om ungefär två veckor så åker jag utomlands; Och för bara en vecka sen (?) inte riktigt men känns så, så var det två månader kvar.. Tiden går för fort. Det kommer inte bli riktigt sommarvärme förän om tidigast åtta månader, kan ni förstå; ÅTTA MÅNADER! Usch, hur ska man klara sig genom hela vintern; snöstorm, massa minusgrader ... usch!!


Och nu har tiden på året kommit då alla flugor inom flera mils radie får för sig att komma in i mitt rum. Och jag hatar flugor, en sak om dom var tysta och bara flög runt och inte störde mig men det gör dom (!) dom surrar och ska för allt i världen in i öronen, munnen eller näsan när man sover. Så varje kväll innan man ska gå och lägga sig så måste man på jakt med flugmördaren!!

Mår inget bra idag heller, eller det började vid halv sju! Mår illa, så ska försöka sova bort det. Ska bara kolla lite saker och sen blir det sängen för min del..

LindaAnnaEriksson 

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback