- Morgondagen

Tänkte tömma systemkameran och lägga in lite bilder, var ju ett tag sen man la in sånna. Men kom på att jag inte orkar. så det får bli någon annan gång. Skulle ju behöva gå och lägga mig eftersom att jag har planer på att vakna i tid i morgon (i tid menas senast halv nio..) men får se hur det blir med den saken. Ska hinna med att göra mycket i morgon så lär ju behöva gå upp den tiden. 

  • Till banken någon gång på eftermiddagen..
  • Hälsa på Farmor, det var typ en månad sen sist, tänkte passa på att ta en promenad när jag ändå har chansen.
  • Tvätta en maskin..
  • Städa klart det sista och fixa det sista med garderoberna.
  • Handla mat till mina katter :)
  • Till apoteket och shoppa loss.

fast får se hur mycket jag orkar och hinner med . Nu ska jag i alla fall borsta tänderna och gå och lägga mig .

LindaAnnaEriksson

8 dagar kvar..

 


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback