- okontaktbar

Irriterar mig på att inte en enda skrivare här hemma har bläck kvar. Måste vänta till måndag eller tisdag då jag får mina nya patroner (tror att jag får dom då i alla fall..) men jag behöver ju precis just nu! Jag som typ aldrig använder skrivare och när jag för en enda gång skull behöver så går det inte . Typiskt .

Jobbat hela dagen i alla fall, lagom att göra så dagen har gått ganska fort i alla fall blir nog värre i morgon när det är måndag och inget folk. Men bara att stå ut, Azorerna på Torsdag och jag jobbar ju bara måndag och Tisdag sen är jag ledig och okontaktbar i en vecka; minst! haha

Men nu ska jag duscha :)

4 dagar kvar

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback