- Packningsbesvär

God morgon!

Sitter och väntar på att klockan ska slå "rätt tid" då det är dax att ta fram cykeln och åka till jobbet. En dag, sen är jag ledig i morgon med och då MÅSTE jag börja med packningen och kolla vad jag ska ha med mig, eftersom att jag inte ens har börjat funderat så är det väl dax med det. Och sen jobbar jag söndag - tisdag så det blir lite tajt om jag inte börjar imorgon. Men tycker inte om att packa så mycket kommer säkert att bli uppskjutet till på onsdag i alla fall och det är inte bra för då kommer jag säkert att glömma något istället :/

Ikväll blir det fredagsmys i Ullfors med Axa och Malin, säkert så kommer ju Tobbe vara med på ett hörn haha :P

Men nu ska jag göra något annat!

LindaAnnaEriksson


Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback