- sånt som händer :(

Hela dagen har gått, kändes som det skulle bli en extremt lång dag. Men det var inte så farligt. Har varit och hälsat på hos Farmor, kusinerna, Axa och Malin.. så har hunnit med ganska mycket idag i alla fall. Men däremot så har jag inte packat upp resväskan och börjat tvätta som jag egentligen borde ha gjort först.

Telefonen ringde, hem - mitt i natten! Händer ju inte sådär jätteofta. men i alla fall så har det minskat en katt för någon (en som har blivit påkörd...), tror inte att det är någon av mina i alla fall som tur är för har sett alla ganska nyligen men man vet ju aldrig, bara hålla tummarna! Men men sånt som händer, går inte att göra så himla mycket åt!

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig..

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback