- slösat pengar igen :)

Så har jag gjort någonting vettigt alls idag ?? NEJ!! Eller jo jag har tvättat min arbetströjor men det är väl det enda också. Var till banken men dom hade inga pengar till mig, var till och med dit två gånger utan någon som helst framgång... Men men den saken får mamma fixa under veckan som kommer då jag själv jobbar.

Åkte till Axa för att klippa håret men Lickan han före med naglar och hårfärgning så det blev idol för min del istället i deras soffa. Och jag har hittat min idol för i år; han hette Morgan och var 17 år tror jag, hejjar fortfarande på flickfavoriterna. haha

Efter det blev det en sväng till Camilla, lite parfym och cigarettbeställning och annat skit som jag skulle göra av med pengar på inför resan, eller till resan eller vad det nu blir .

Men nu är det big brother för hela slanten sen är det jobb i morgon igen..

LindaAnnaEriksson

7 dagar kvar

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback