- Snart bär det av

Skulle ju behöva gå och lägga mig men är sjukt pigg så det kommer inte att fungera så himla bra. Istället ska jag duscha och sen ska jag ut och leta efter katten (Sten!) och hoppas på att hon lyssnar och kommer in.. Men det är ju inte så lätt när hon är döv och inte bryr sig ett dugg om sin omgivning.

Jobbat idag, sista dagen och i övermorgon "bär det av" till Azorerna. Ska bli så skönt att få komma bort och se något nytt och slippa vardagen ett tag (en vecka, men i alla fall!)

Imorgon är det mycket som ska uträttas, får hoppas på att jag hinner packa klart också annars blir det nog lite jobbigt . haha





LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback