- Som vanligt

Har precis duschat, och som väntat så har jag hittat på miljoner andra "nödvändiga" saker så att jag inte har blivit färdig med garderoberna :/ Ska försöka fixa dom nu, i alla fall fixa så att det bara är att hänga in alla kläder sen för då är det jobbigaste gjort i alla fall..

Har beställt kläder också, väldigt nödvändigt . haha eller inte (!) men beställde ett par kortbyxor som jag kan ha när vi åker. Men kom på nu varför jag överhuvudtaget gick in på den sidan, för att kolla efter en bra necessär men det glömde jag totalt bort så ska se om man kan lägga till en sådan om jag hittar någon ..

LindaAnnaEriksson

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback