- Allting slutar fungera snart känns det som.

vet inte vad jag håller på med. Är så jävla stressad att jag mår illa. Har ingenting att stressa om, ska ju gå och lägga mig alldeles strax. Även fast det varit såhär i stort sett hela dagen. Det kliar i hela kroppen, eller hur man nu ska uttrycka sig. Fingrarna är helt extrema vet snart inte vad jag ska ta mig till. Känns som att jag kommer kräkas snart.

Helst av allt skulle jag bara vilja göra något, ut och gå men vet också att om jag inte kommer gå och lägga mig snart så blir morgondagen helt förstörd på grund av sömnbrist. Händerna skakar, kan ju tro att jag har abstinens på grund av något. Bara hoppas på att det kommer vara bra i morgon.

Annars har ju dagen varit kanon, har varit hur pigg som helst. Allt har flytit på jättebra och sen vid halv fem, fem tiden så började jag känna oro. Äsch är väl ingenting egentligen. Har ju varken något att oroa mig för eller stressa för.

Men nu ska jag gå och lägga mig och kolla på tv och försöka slappna av så kanske det blir bättre. Hörs i morgon, god natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback