- Åter igen och igen och ännu en gång

God morgon. Sov länge idag, till elva ungefär. Och nej, det var inte skönt. Vaknade och kände mig riktigt jävla bakfull. Med huvudvärk! Usch det värsta som finns, att vakna med huvudvärk, inte kul!

Internet har gett upp också så nu sitter jag vid Gabbes dator bara för att skriva här. Medasn hon håller på att baka Knäckkakor som hon lovat pappa att baka innan dom ska åka hem.

Ska försöka mig på en lugn dag idag också och hoppas på att jag mår bättre på måndag igen då det börjas med dom vanliga arbetsveckorna igen. Bara tre dagar som ska arbetas den kommande veckan men det är ju som vanligt..
ska försöka skriva mer senare om jag lyckas fixa internet (datakunnig som jag är, haha) annars blir det Gabbes eller mammas dator om det blir något vem vet. Har ju även mobilen.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback