- Banktjänsteman

Ska gå och lägga mig. Köpte monopol när vi var till citygross så har suttit och spelat det halva kvällen, eller hela kanske beroende hur man räknar. Själv var jag värdelös och lite för köpglad så jag åkte ut ganska fort. Fick sitta med som "bank" sen istället. Snällt!

Har ju inte direkt varit så värst fint väder idag. Hade ju tänkt gå ut och gå men blev ingenting av när det är nollgradigt och när det snöar lite hela tiden. Usch har ledsnat, det är fan april nu! Nu borde solen vara framme varje dag och det borde minst vara 10+ varje dag. men det kommer väl.

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig så jag orkar med att jobba två dagar. Har ju inte jobbat sen i tisdags så det var ju ett tag sen :)

God natt

Kommentarer
Postat av: ellinore sånge. (highfive.blogg.se)

tack så mycket! :)


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback