- Bara en tanke.

Fortfarande sjukt trött, men nu är det dax att bege sig till sängen så nu behöver jag inte gnälla något mer idag. Imorgon blir det först och främst en lång sovmorgon, så alla som hade tänkt ringa och väcka mig kan ju ringa någon annan istället, för jag stänger av ljud, vibration och lägger mobilen i garderoben eller nått så det är ingen idé att ens försöka, prova tidigast klockan elva för att ha en möjlighet till kontakt med mig. Är det viktigt får ni komma hit och väcka mig, men då ska det fan i mig vara viktigt också, för jag behöver sömn.

Ska ju orka med morgondagen också, även fast den antagligen kommer bli relativt lugn. Blir grillning i Ullfors hos Axa och Tobbe. sen blir det väl lite spel eller något kanske. Får se hur kvällen utvecklar sig. Nu ska jag borsta tänderna och sen blir det sängen - god natt!

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback