- Bingolotto

Har grillat och ätit så nu är jag mätt och belåten. Sitter och väntar på att Bingolotto ska börja, trodde att det började klockan sju men började inte förän halv åtta. Jag och Gabbe ska spela och vinna pengar i alla fall :)

resten av tiden den här dagen har jag inte gjort så mycket alls. Var/är så himla trött sen gårdagen. Blev ganska sent. Plus att jag satt klockan på tidigt bara för att jag skulle kunna somna utan problem ikväll så jag vaknar till jobbet i morgon. Men så ringde dem från jobbet och sa att jag skulle vara ledig i morgon med och jobba tisdag och onsdag istället för måndag och tisdag.

Aja nog om ingenting. Röka kanske!

Kommentarer
Postat av: Ronja

inte ett jäkla skit. dudå?


En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback