- Blommiga gummistövlar.

Nu är den här dagen slut också, imorgon är det arbete som gäller. Nu väntar jag bara på att Mandy och Micke ska komma och hämta filmer som är deras plus att Mandy skulle låna One tree hill säsong två av mig. Sen kan jag gå och duscha och sen gå och lägga mig, ska bli skönt även fast jag inte är ett dugg trött för tillfället så behöver jag min sömn, som dom flesta vet. :)

Får hoppas på att det är sista snön som kommit för den här vintern. För nu har det slutat snöat och det slutade väl på ungefär två decimeter blötsnö, bara plaskar om fötterna när man vistas utomhus. Har till och med gått så långt så jag har plockat fram mina blommiga gummistövlar som jag haft på mig när jag vart ute och rökt.

Kommentarer

En kommentar tack:):

Ditt namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser..):

Bloggadress (eller liknande..):

Nu är det bara att skriva ...

Trackback